Porost rzęs - czy da się przyspieszyć?



Rzęsy - stworzone w celu ochrony oczu przed dostawaniem się do środka kurzu i zanieczyszczeń. Jednak od zarania dziejów pełnią także funkcję estetyczną- podkreślają oczy rozświetlając bądź przygaszając spojrzenie i ich kolor.  Zawsze miałam krótkie, blond rzęsy - czyli praktycznie ich nie miałam. Na szczęście to już przeszłość - sprawdź, jak wzmocniłam swoje rzęsy!



Olejek rycynowy na rzęsy

Już jako nastolatka przeszukiwałam portale ploteczkowe i swoje znajome w celu znalezienia rozwiązania na moje rzęsy. Nie chciałam ich wciąż zamęczać tuszem - wiem, że jego używanie jeszcze bardziej osłabia włoski.
Odpowiedź była pod samym nosem - mama poradziła mi, abym spróbowała olejku rycynowego. Zakupiłam go (za około 3zł), najtańszy tusz do rzęs (potrzebowałam szczoteczki do nakładania olejku) i codziennie wieczorem przed snem aplikowałam olejek od samej nasady.
Efekty były naprawdę zadowalające - rzęsy nawet przyciemniały.

Doczepianie rzęs

Studniówka to był pierwszy raz, kiedy zdecydowałam się na doczepienie rzęs metodą 1:1. Oczywiście nie przyspieszyło to wzrostu ani nie wzmocniło moich rzęs, ale doczepiane rzęsy stały się moim idealnym rozwiązaniem przed każdą dużą imprezą. :) Nie muszę martwić się o dobór tuszu, jego kruszenie, doklejanie kępek (które i tak odpadają). Niestety po kilku razach zauważyłam, że moje rzęsy są bardzo osłabione, więc zdecydowałam się na przerwę w doczepkach i powrót do odżywiania.

Pomadka do ust Alterra na rzęsy

W młodości olejek rycynowy dawał bardzo dobre rezultaty, jednak obecnie, kiedy codziennie muszę opiekować się dzieckiem, chodzić do pracy i nie mogę sobie pozwolić na dłuższą poranną toaletę i zmywanie oleju, a potem makijaż, idealne rozwiązanie znalazłam na blogu Magdaleny Jaglarz:klik tutaj
Magdalena radzi, żeby używać pomadki do ust - na blogu wyjaśnienie, czemu ta metoda jest lepsza dla wrażliwców. :)


Odżywki do rzęs z wyższej półki

Na blogu Magdaleny Jaglarz, ale też wśród znajomych wiele czytałam i słyszałam na temat Long4Lashes. Dotychczas odrzucała mnie cena, jednak jeśli wszystkie opinie są prawdziwe, to prawdopodobnie przy kolejnej okazji wpiszę to na listę życzeń prezentowych :)

Komentarze

Popularne posty